| Tällä voit hakea ylläpitäjäksi | |
|
+9Sapwe Osteri-Ossi noala Perunajäätelömummo -Logi- enkerro densertoaster suomi ronsu 13 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
ronsu Assisting Admin
Viestien lukumäärä : 108 Reputation : 6 Join date : 28.02.2010
| Aihe: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi To 18 Maalis 2010 - 8:38 | |
| Foorumilla alkaa olla jo sen verran väkeä että emme adminin kanssa pärjää kaksisteen joten olen ajatellut lisäillä moderaattoreita ja pari adminia jotta valvonta sujuisi paremmin! Ylläpitäjäksi hakeaksesi sinun pitää olla rekisteröitynyt jäsen ainakin yli viikon ja että sinulla olisi vähän kokemusta foorumeista!
Voit kirjoittaa myös miksi sinun pitäisi päästä adminiksi se nopeuttaa työtämme valitessamme joukkoomme uusia luotettavia admineita ja moderaattoreita! Ja viestejä pitää olla kirjoitettuna useita!!
Viimeinen muokkaaja, suomi pvm To 18 Maalis 2010 - 8:47, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Tää asia o oikein) | |
|
| |
suomi Admin
Viestien lukumäärä : 416 Reputation : 5 Join date : 27.02.2010 Ikä : 30 Paikkakunta : Laitila
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi To 18 Maalis 2010 - 8:41 | |
| - ronsu kirjoitti:
- Foorumilla alkaa olla jo sen verran väkeä että emme adminin kanssa pärjää kaksisteen joten olen ajatellut lisäillä moderaattoreita ja pari adminia jotta valvonta sujuisi paremmin! Ylläpitäjäksi hakeaksesi sinun pitää olla rekisteröitynyt jäsen ainakin yli viikon ja että sinulla olisi vähän kokemusta foorumeista!
Voit kirjoittaa myös miksi sinun pitäisi päästä adminiksi se nopeuttaa työtämme valitessamme joukkoomme uusia luotettavia admineita ja moderaattoreita! JA TIETYSTI VIESTEJÄ PITÄISI OLLA USEITA,OLISIHAN SE IHAN TÖRKEÄTÄ JOS SELLAINEN OLIS YLLÄPITÄJÄ JOLLA OLIS 0 VIESTII.. | |
|
| |
ronsu Assisting Admin
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi To 18 Maalis 2010 - 8:42 | |
| - suomi kirjoitti:
- ronsu kirjoitti:
- Foorumilla alkaa olla jo sen verran väkeä että emme adminin kanssa pärjää kaksisteen joten olen ajatellut lisäillä moderaattoreita ja pari adminia jotta valvonta sujuisi paremmin! Ylläpitäjäksi hakeaksesi sinun pitää olla rekisteröitynyt jäsen ainakin yli viikon ja että sinulla olisi vähän kokemusta foorumeista!
Voit kirjoittaa myös miksi sinun pitäisi päästä adminiksi se nopeuttaa työtämme valitessamme joukkoomme uusia luotettavia admineita ja moderaattoreita! JA TIETYSTI VIESTEJÄ PITÄISI OLLA USEITA,OLISIHAN SE IHAN TÖRKEÄTÄ JOS SELLAINEN OLIS YLLÄPITÄJÄ JOLLA OLIS 0 VIESTII.. Niin sen unohdinkin kokonaan hyvä kun korjasit | |
|
| |
suomi Admin
Viestien lukumäärä : 416 Reputation : 5 Join date : 27.02.2010 Ikä : 30 Paikkakunta : Laitila
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi To 18 Maalis 2010 - 8:43 | |
| Haluaisin ylläpitäjäksi? -Olen kokenut ja taitava ylläpitäjä -Minulla on monia foorumeita,joita olen muokannut ja sinne on tullut lisää jäseniä paljon -Olen aktiivinen | |
|
| |
suomi Admin
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi To 18 Maalis 2010 - 8:50 | |
| | |
|
| |
densertoaster Moderator
Viestien lukumäärä : 18 Reputation : 0 Join date : 01.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Varkaus
| Aihe: Terve! Pe 19 Maalis 2010 - 11:01 | |
| Omasta mielestäni se viestien määrä ei niin vaikuta moderaattorin hakuun vaan aktiivisuus. Myös totta, että kun lukee profiilista "Viestejä lähetetty 4000" niin se vaikuttaa aktiiviselta, mutta tiedä minkälaista tuubaa ne 4000 viestiä on ja siihen tarviitsisi sitä moderaattoria IMO. Myös kirjoittamatta mitään voi olla aktiivinen ja vain seurata foorumin elämää. Itse olisin ehdokkaana moderaattoriksi. Minulla on monen monta vuotta kokemusta foorumeista ja yhdessä olen paraikaa moderaattori. Tosin siellä on vissiin vähän "tiukempi" moderointi kuin täällä, mutta osaan olla joustava Aikaakin itellä oikein hyvin. Tosin mitenkään foorumin nimenmukaisesti, EN aio/aikoisi kumminkaan valvoa tätä 24/7.. | |
|
| |
suomi Admin
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi Pe 19 Maalis 2010 - 11:03 | |
| | |
|
| |
ronsu Assisting Admin
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi Pe 19 Maalis 2010 - 11:07 | |
| | |
|
| |
densertoaster Moderator
Viestien lukumäärä : 18 Reputation : 0 Join date : 01.03.2010 Ikä : 32 Paikkakunta : Varkaus
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi Pe 19 Maalis 2010 - 11:08 | |
| Kiitos. Lupaan täyttää velvollisuuteni. | |
|
| |
ronsu Assisting Admin
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi Pe 19 Maalis 2010 - 11:11 | |
| - densertoaster kirjoitti:
- Kiitos. Lupaan täyttää velvollisuuteni.
Sitä odotan ylenemis mahdollisuuksia on jopa ylläpitäjäksi asti niille jotka todistavat taitavuutensa! | |
|
| |
enkerro Vip
Viestien lukumäärä : 120 Reputation : 0 Join date : 27.02.2010
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi Pe 19 Maalis 2010 - 11:14 | |
| ei huoh tä foorumi paskenee ja paskenee ku moderaattoreita tulee näi pal? | |
|
| |
-Logi- Huonoimmat käyttäjät
Viestien lukumäärä : 2 Reputation : 0 Join date : 19.03.2010
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi Pe 19 Maalis 2010 - 11:20 | |
| Moi , hakisin moderaattoriksi koska : olen aktiivinen kokemusta monista foorumeista moderaattorina minustakin viestien määrä ei vaikuta aktiivisuuteen. | |
|
| |
ronsu Assisting Admin
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi Pe 19 Maalis 2010 - 11:23 | |
| - -Logi- kirjoitti:
- Moi , hakisin moderaattoriksi koska :
olen aktiivinen kokemusta monista foorumeista moderaattorina minustakin viestien määrä ei vaikuta aktiivisuuteen. laitan harkintaan et kyllä täytä sitä kriteeriä että Profiilin täytyy olla vähintään viikon vanha mutta mahdolisuuksia on silti ilmoittelen myöhemmin päätöksestäni! | |
|
| |
-Logi- Huonoimmat käyttäjät
Viestien lukumäärä : 2 Reputation : 0 Join date : 19.03.2010
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi Pe 19 Maalis 2010 - 11:25 | |
| - ronsu kirjoitti:
- -Logi- kirjoitti:
olen aktiivinen kokemusta monista foorumeista moderaattorina minustakin viestien määrä ei vaikuta aktiivisuuteen. laitan harkintaan et kyllä täytä sitä kriteeriä että Profiilin täytyy olla vähintään viikon vanha mutta mahdolisuuksia on silti ilmoittelen myöhemmin päätöksestäni! ok , löysin foorumin kyllä pari viikkoa sitten en tajunnut heti vain rekisteröityä. | |
|
| |
suomi Admin
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi Pe 19 Maalis 2010 - 13:34 | |
| - -Logi- kirjoitti:
- ronsu kirjoitti:
- -Logi- kirjoitti:
olen aktiivinen kokemusta monista foorumeista moderaattorina minustakin viestien määrä ei vaikuta aktiivisuuteen. laitan harkintaan et kyllä täytä sitä kriteeriä että Profiilin täytyy olla vähintään viikon vanha mutta mahdolisuuksia on silti ilmoittelen myöhemmin päätöksestäni! ok , löysin foorumin kyllä pari viikkoa sitten en tajunnut heti vain rekisteröityä. Et kuulosta oikein luotettavalta.. | |
|
| |
ronsu Assisting Admin
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi La 20 Maalis 2010 - 2:30 | |
| - suomi kirjoitti:
- -Logi- kirjoitti:
- ronsu kirjoitti:
- -Logi- kirjoitti:
olen aktiivinen kokemusta monista foorumeista moderaattorina minustakin viestien määrä ei vaikuta aktiivisuuteen. laitan harkintaan et kyllä täytä sitä kriteeriä että Profiilin täytyy olla vähintään viikon vanha mutta mahdolisuuksia on silti ilmoittelen myöhemmin päätöksestäni! ok , löysin foorumin kyllä pari viikkoa sitten en tajunnut heti vain rekisteröityä. Et kuulosta oikein luotettavalta.. No ei kyllä | |
|
| |
enkerro Vip
Viestien lukumäärä : 120 Reputation : 0 Join date : 27.02.2010
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi La 20 Maalis 2010 - 3:22 | |
|
Viimeinen muokkaaja, enkerro pvm Pe 26 Maalis 2010 - 12:29, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Perunajäätelömummo Vakiojäsenet
Viestien lukumäärä : 10 Reputation : 0 Join date : 21.03.2010
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi Su 21 Maalis 2010 - 1:48 | |
| | |
|
| |
Perunajäätelömummo Vakiojäsenet
Viestien lukumäärä : 10 Reputation : 0 Join date : 21.03.2010
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi Su 21 Maalis 2010 - 1:59 | |
| Pääsenkö ylläpitäjäksi tai moderaattoriksi,kun olen ollut foorumilla viikon? | |
|
| |
densertoaster Moderator
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi Su 21 Maalis 2010 - 7:36 | |
| Pelkkä tuo perustelu ei kyllä omaan silmään riitä. Keksihän jotain, muuta miksi juuri sinä olisit hyvä ylläpitäjä/moderaattori. | |
|
| |
suomi Admin
| |
| |
noala Vakiojäsenet
Viestien lukumäärä : 14 Reputation : 0 Join date : 23.03.2010 Ikä : 28
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi Ke 24 Maalis 2010 - 11:56 | |
| Elikkä hakisin moderaattoriksi.
- Kirjoitan yleensä oikein. - Osaan olla omasta mielestäni asiallinen - Olen myös kohtuun aktiivinen, vaikka en lähetä paljoa viestejä, koska en viitsi lähettää turhaan viestiä. Lisään aktiivisuuttani joka tapauksessa jos pääsen modeksi. - Osaan noudattaa sääntöjä ja toimia sen pohjalta oikeuden mukaisesti. - Omistaudun asialle jos minut valitaan.
Muuta: Toimin monella irc kanavalla opsin (moderaattorina). Toimin taannoin moderaattorina nyt jo lopetetulla foorumilla.
Njoo ei mua kummikaan valita, mutta yritetään edes. | |
|
| |
Osteri-Ossi Moderator
Viestien lukumäärä : 34 Reputation : 0 Join date : 21.03.2010 Ikä : 33 Paikkakunta : Kerava
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi Ke 24 Maalis 2010 - 12:00 | |
| - noala kirjoitti:
- Elikkä hakisin moderaattoriksi.
- Kirjoitan yleensä oikein. - Osaan olla omasta mielestäni asiallinen - Olen myös kohtuun aktiivinen, vaikka en lähetä paljoa viestejä, koska en viitsi lähettää turhaan viestiä. Lisään aktiivisuuttani joka tapauksessa jos pääsen modeksi. - Osaan noudattaa sääntöjä ja toimia sen pohjalta oikeuden mukaisesti. - Omistaudun asialle jos minut valitaan.
Muuta: Toimin monella irc kanavalla opsin (moderaattorina). Toimin taannoin moderaattorina nyt jo lopetetulla foorumilla.
Njoo ei mua kummikaan valita, mutta yritetään edes. Katsotaan huomenna | |
|
| |
Sapwe Sponsor
Viestien lukumäärä : 5 Reputation : 0 Join date : 20.03.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Tuusula
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi To 25 Maalis 2010 - 7:18 | |
| Haluasin ylläpitäjäksi. Olen n. 7h päivässä tietokoneella, siinä samalla voisi aina tarkistamassa tämän keskustelufoorumin epäasialliset postaukset. | |
|
| |
Admin Admin
Viestien lukumäärä : 50 Reputation : 0 Join date : 27.02.2010
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi To 25 Maalis 2010 - 7:22 | |
| [quote="Sapwe"]Haluasin ylläpitäjäksi. Olen n. 7h päivässä tietokoneella, siinä samalla voisi aina tarkistamassa tämän keskustelufoorumin epäasialliset postaukset.[/quote/] Saat paikan ehkä | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi | |
| |
|
| |
| Tällä voit hakea ylläpitäjäksi | |
|