Suomi 24/7
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikenlaista keskustelua aiheesta kuin aiheesta
 
PääsivuPortaaliGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota?

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
xenomorph
Sponsor
Sponsor



Viestien lukumäärä : 9
Reputation : 0
Join date : 01.04.2010

Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota? Empty
ViestiAihe: Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota?   Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota? Icon_minitimeKe 7 Huhti 2010 - 9:49

Sieltä tulee kaikenlaista musiikkia ja sitä pitää yllä "nettijulkkis" Pasi Viheraho. Juontaja on itse yleensä loppupelissä kännissä ja sinne voi soitella lähetyksen aikana.
Takaisin alkuun Siirry alas
suomi
Admin
Admin
suomi


Viestien lukumäärä : 416
Reputation : 5
Join date : 27.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Laitila

Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota?   Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota? Icon_minitimeKe 14 Huhti 2010 - 10:33

xenomorph kirjoitti:
Sieltä tulee kaikenlaista musiikkia ja sitä pitää yllä "nettijulkkis" Pasi Viheraho. Juontaja on itse yleensä loppupelissä kännissä ja sinne voi soitella lähetyksen aikana.
Olen kuullut,mut en oo kuunnellut Very Happy

missä tai mist voi kuunnella sitä?? Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota? Icon_smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://onenea.webs.com/
hanhis
Kanta-Asiakas
Kanta-Asiakas



Viestien lukumäärä : 21
Reputation : 0
Join date : 14.04.2010

Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota?   Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota? Icon_minitimePe 16 Huhti 2010 - 19:59

seon just best
Takaisin alkuun Siirry alas
kirjolohi
Sponsor
Sponsor



Viestien lukumäärä : 6
Reputation : 0
Join date : 19.04.2010

Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota?   Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota? Icon_minitimeMa 19 Huhti 2010 - 9:06

xenomorph kirjoitti:
Sieltä tulee kaikenlaista musiikkia ja sitä pitää yllä "nettijulkkis" Pasi Viheraho. Juontaja on itse yleensä loppupelissä kännissä ja sinne voi soitella lähetyksen aikana.
Perkele hyvä Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota? 213462 Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota? 213462 Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota? 213462 Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota? 184591
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota?   Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kuinka moni kuuntelee PasiRadiota?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Suomi 24/7 :: Musiikki :: Yleista keskustelua musiikista-
Siirry: