Suomi 24/7
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kaikenlaista keskustelua aiheesta kuin aiheesta
 
PääsivuPortaaliGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Tällä voit hakea ylläpitäjäksi

Siirry alas 
+9
Sapwe
Osteri-Ossi
noala
Perunajäätelömummo
-Logi-
enkerro
densertoaster
suomi
ronsu
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Susi96
Huonoimmat käyttäjät
Huonoimmat käyttäjät



Viestien lukumäärä : 1
Reputation : 0
Join date : 11.03.2010

Tällä voit hakea ylläpitäjäksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Pystyykö ypksi vielä hakea?   Tällä voit hakea ylläpitäjäksi - Sivu 2 Icon_minitimeTo 25 Maalis 2010 - 14:38

Siinähän se tulikin.Eli pystyykö yypeeksi vielä hakea?Mitä kaikkea ypeeksi hakuun tarvitaan?Vaaditaanko 18-vuoden ikä?
Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
suomi
Admin
Admin
suomi


Viestien lukumäärä : 416
Reputation : 5
Join date : 27.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Laitila

Tällä voit hakea ylläpitäjäksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi   Tällä voit hakea ylläpitäjäksi - Sivu 2 Icon_minitimeTo 25 Maalis 2010 - 21:01

Susi96 kirjoitti:
Siinähän se tulikin.Eli pystyykö yypeeksi vielä hakea?Mitä kaikkea ypeeksi hakuun tarvitaan?Vaaditaanko 18-vuoden ikä?
Razz
EMME TARVITSE ENENMPÄÄ YLLÄPITÄJIÄ!!!!! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://onenea.webs.com/
enkerro
Vip
Vip
enkerro


Viestien lukumäärä : 120
Reputation : 0
Join date : 27.02.2010

Tällä voit hakea ylläpitäjäksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi   Tällä voit hakea ylläpitäjäksi - Sivu 2 Icon_minitimePe 26 Maalis 2010 - 12:30

suomi kirjoitti:
Susi96 kirjoitti:
Siinähän se tulikin.Eli pystyykö yypeeksi vielä hakea?Mitä kaikkea ypeeksi hakuun tarvitaan?Vaaditaanko 18-vuoden ikä?
Razz
EMME TARVITSE ENENMPÄÄ YLLÄPITÄJIÄ!!!!! Smile
tarvitaanko chat vartioita?
Takaisin alkuun Siirry alas
suomi
Admin
Admin
suomi


Viestien lukumäärä : 416
Reputation : 5
Join date : 27.02.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Laitila

Tällä voit hakea ylläpitäjäksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi   Tällä voit hakea ylläpitäjäksi - Sivu 2 Icon_minitimeLa 27 Maalis 2010 - 4:02

enkerro kirjoitti:
suomi kirjoitti:
Susi96 kirjoitti:
Siinähän se tulikin.Eli pystyykö yypeeksi vielä hakea?Mitä kaikkea ypeeksi hakuun tarvitaan?Vaaditaanko 18-vuoden ikä?
Razz
EMME TARVITSE ENENMPÄÄ YLLÄPITÄJIÄ!!!!! Smile
tarvitaanko chat vartioita?
Ei enenmpää.. Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
http://onenea.webs.com/
Upper
Moderator
Moderator



Viestien lukumäärä : 1
Reputation : 0
Join date : 14.12.2011

Tällä voit hakea ylläpitäjäksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi   Tällä voit hakea ylläpitäjäksi - Sivu 2 Icon_minitimeKe 14 Joulu 2011 - 13:19

Terveppä terve !!
-Olen 17 vuotias poika Oulusta jos ikää tarvitsee.
-Olen aktiiviivinen käyttäjä, vaikka äsken olen rekkannut ja luotettava osaan käyttää
hallintapaneelia mainiosta, koska olen ollut seuraavissa samankaltaisissa sivustoissa ylläpitäjä muummuassa Actionsalkkarit Arska. en ole enää ylläpitäjä sielle, koska pyysin Veljeltäni eli Turbonenältä että poistaa sitten viellä HUOMISENSALKKARIT sivulla olen viellä.
Joten kokemusta on. osaan käyttäytyä hyvin.Pidän spämmerit ja turhat poissa.pitäisin foorumia pystyssä/puhtaana.

Alhaalla jotain hyviä puolia/tietoja (:

-Osaan tehdä hienoja logoja.

-Olen 17 vuotias ja luotettava.

-Jos pääsen Ylläpitäjäksi/Moderaattoriksi niin olen viellä aktiivisempi mitä nytten olen.


Ja ei ole väliä, että pääsenkö Ylläpitäjäksi tai Moderaattoriksi tai en ollenkaa !
Takaisin alkuun Siirry alas
yllapito
Developer
Developer
yllapito


Viestien lukumäärä : 12
Reputation : 0
Join date : 30.03.2010
Paikkakunta : Serveri

Tällä voit hakea ylläpitäjäksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi   Tällä voit hakea ylläpitäjäksi - Sivu 2 Icon_minitimeSu 8 Tammi 2012 - 6:54

Upper kirjoitti:
Terveppä terve !!
-Olen 17 vuotias poika Oulusta jos ikää tarvitsee.
-Olen aktiiviivinen käyttäjä, vaikka äsken olen rekkannut ja luotettava osaan käyttää
hallintapaneelia mainiosta, koska olen ollut seuraavissa samankaltaisissa sivustoissa ylläpitäjä muummuassa Actionsalkkarit Arska. en ole enää ylläpitäjä sielle, koska pyysin Veljeltäni eli Turbonenältä että poistaa sitten viellä HUOMISENSALKKARIT sivulla olen viellä.
Joten kokemusta on. osaan käyttäytyä hyvin.Pidän spämmerit ja turhat poissa.pitäisin foorumia pystyssä/puhtaana.

Alhaalla jotain hyviä puolia/tietoja (:

-Osaan tehdä hienoja logoja.

-Olen 17 vuotias ja luotettava.

-Jos pääsen Ylläpitäjäksi/Moderaattoriksi niin olen viellä aktiivisempi mitä nytten olen.

Ja ei ole väliä, että pääsenkö Ylläpitäjäksi tai Moderaattoriksi tai en ollenkaa !

-Hakemus hyväksytty pääset testiajaksi modeksi ja jos hommat sujuvat niin pysyväksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tällä voit hakea ylläpitäjäksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tällä voit hakea ylläpitäjäksi   Tällä voit hakea ylläpitäjäksi - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tällä voit hakea ylläpitäjäksi
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Suomi 24/7 :: Suomi 24/7 :: Haluaisitko ylläpitäjäksi/Moderaattoriksi?-
Siirry: